Tisdag den 11 januari 2012

Idag var det första skoldag efter den jätte snabba jullovet! Det va super att få träffa mina kompisar som jag saknade sjukt mycket.. men att vakna tidigt var det lite jobbigt! 6_6

Jag hade svenska och sedan mötte jag upp Yassi och vi gick tillsammans till Kullinarum och åt. Vi babblade om lovet och hur det var och så tills kullinarium skulle öppna som öppnar 11 :) Tack Yassi att du skippade din sovmorgon och istället gjorde mig sällskap! Love you!! PuSss! ♥

Efter lunch hade jag fysik och sista lektionen hade jag spanska och slutade 14:40! Älskar att sluta tidigt! ♥
Åt nyss pannkakor med nutella! Super gott! Ni måste testa om ni har aldrig gjort det! ^^

Nu ska jag fixa vår musikvideo...en uppgift vi fick på estetiska att man i grupp väljer en låt och sedan gör man egen musikvideo till den..hihih ^^




Kommentarer
Postat av: mee

yammi !! vad gott det ser ut ♥

2012-01-11 @ 01:28:45
URL: http://nittifemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0