Shululul!

Hur är läget mina blommor? Allt bra? Det hoppas jag! ;) hheh det blev nästan som rim!

Igår åkte jag, mami och mina systrar till stan och shoppade medan papi och mina bröder stannade hemma och fick sköta hemmet och laga mat...så gulligt! ^^

Efter stan åkte vi hem och fixade oss till festen. Det var jätte kul och trevligt och såklart god mat och gosaker! Träffade nya personer och de va su gulliga och trevliga! ;D
hehe Aya var oxå där: Jag ba: Aya? Varför sa du inget att du blev bjuden? haha det var det första jag sa till henne när jag mötte henne där och hon ba: Varför sa du inget själv?

Sedan tänkte jag ohh jag har mycket skolarbete som jag måste göra och så är jag ute på fester..Aja baja Sajda! Idag blir det bara plugg, plugg och mera plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0