Pluggar förfullt!

Just nu tar jag 5 minuter pause för att skriva den här inlägget o.s.v och sen ska jag fortsätta med spanska pluggandet! Imorn ska jag göra ett stort spanska kursprov och inshallah ska jag klara den! ;)

Justja glömde nämna att idag har min skola ledigt..studiedag..och eftersom jag har ledigt idag så tror jag hela tiden att det är måndag imorgon hahaha xD

Idag åt vi friterade kycklingklubbor och tagliatelle med currysås m. paprika! Yammie! :P
Ska skriva in receptet på currysås någongång inshallah när jag har tid ;)

Ha det så bra mina fina blommor!
Vi ses!
Chaoooo! ;)


Kommentarer
Postat av: that's me :D

lycka till jalla in shaa allah så skriver du bäst i klassen :D

2012-01-27 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0