Hittade min rätta!

För ett tag sedan köpte jag Sunsilk Damage Reconstruction Schampo + Balsam (den oranga) och dom är till för skadat och torrt hår som är precis anpassad till mitt hår efter all saltbad och värme i Egypten, platttång o.s.v! När jag använde den så blev mitt hår ännu torrare och håret blir fettigt efter 1-2 dagar!
För några dagar sedan provade jag en shampoo+balsam som heter Vo5 som jag hittade i duschen och den är för fint och tunt hår men jag provade den ändå och gissa vad? Mitt hår blev jätte jätte mjukt!!!! och den blir inte snabbt fettigt!!! Jag ba WooooW! :D
Såå nu har jag hittat min älskling! :D assååå när jag vaknade upp nästa dag och när jag skulle fixa mitt hår så trodde jag att jag hade nån slags mjuk päls på mitt hår? ahhahaha



Sunsilk Damage Reconstruction Schampo + Balsam


Vo5!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0