Hellooooo!

Helloooo! :D
Allt bra med mina blommor? Det hoppas jag inshallah! ;)

Sitter här just nu och proppar i mig kebabpizza och dricker mjölk hahah imorse gjorde vi värsta familje pizzaria och bakade pizzor och åt det till frukost..finns mycket över ifall nån e intresserad att beställa? ahhaha

Snackade nyss med min Hossam...uuooo vad vi skrattade ihjäl oss hahahah...jag berättade för honom att jag börjar gilla arabiska/egyptiska låtar och min favorit heter Shoft B'einaya med Hossam Habib (som jag tidigare nämnt) och han började spela upp låten och börja sjunga och dansa för mig! sooooooo sweeeeet!! hahahah ^^




Kommentarer
Postat av: that's me :D

snygg bild e de du som har gjort den? :D

2012-01-05 @ 19:26:33
Postat av: Svar till that´s me

Japp ^^ en vacker sommardag vid stranden utanför umeå ;)hihi

2012-01-05 @ 19:37:31
URL: http://sososmile.blogg.se/
Postat av: that's me :D

hehehe :D

snyg e den, lycka till :)

2012-01-06 @ 19:37:05
Postat av: that's me :D

snygg me två g hehehehe, oki du får tre snyggg :D

2012-01-06 @ 19:38:24
Postat av: Svar till that´s me!

hehehheheh så sött! får jag fråga om jag känner dig? ;)

2012-01-06 @ 20:11:25
URL: http://sososmile.blogg.se/
Postat av: that's me :D

näää inte än hehehehe bass har träffat din syrra nån gång :D hon går i samma klass som min kusin hehehe

2012-01-06 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0