:D

Helloo! Hur mår mina underbara blommor? hahha asså det känns som om jag frågar hur mina blommor mår fast jag menar ni..för er som kanske tror att jag e lite galen som frågar om hur mina blommor mår..hahah

Idag har dagen gått sååå snabbt!! det känns som idag är lördag och imorgon borde det va söndag! Dessutom har hälften av januari gått! :D SubhanAllah! :D

Till frukost åt vi kebabtallrik hahah vi hade värsta pizzaria imorse!! Har märkt att vi äter ganska mycket onyttiga grejer till frukost heheheh men vem bryr sig? ;P

Snackade nyss med min söta Hossam ♥ hihi....Han e såååååååå gullig att jag inte kan sluta se på honom...ohh hans leende gör att jag känner mig såååååå HAPPINESS! Hela han gör mig så lycklig! Allhamdullah att jag och han är tillsammans! Kan aldrig aldrig ALDRIG och 1000 00000000 ALDRIG....ALDRIG ALDRIG ALDRIG...och en till ALDRIG..tänka mig att jag skulle va sååååååååå lika lycklig med någon annan!! Jag svär jag kommer snart bomba ihjäl den här inlägget om honom nu ahahhaha...

Jag tackar Allah, min Gud, varje dag, att han finns i mitt liv..finns innerst inne i mitt hjärta...När jag har honom i mitt hjärta och i mina tankar så gör det mig mycket lyckligare, starkare, tryggare, gladare någonsin!! ♥
Jag tackar Gud att han frågade just mig! om vi kunde bli tillsammans, förlova oss, och snart gifta oss och leva tillsammans hela livet ut! Inshallah Yarabbb!!
Oh jag tackar Gud att han finns i världen och är skapad för att bli min man ♥!! ohhh!! Allhamdullah!
Vi är exakt som varandra och vi är skapad för varandra! SubhanaAllah!
Vi gillar samma grejer, mat,dryck, musik, stil, situationer, och massa annat..och vi förstår varandra mer än vad andra kan förstå oss och vi har samma humor....det e sååå himla gulligt!!

hihi tog 52 bilder på honom idag när vi snackade på Skype..ni vet såndär skärmavbildning..hahhah
Ska spara alla bilder som jag kommer att ta varje gång vi ska snacka och en vacker dag kommer vi två sitta tillsammans och kolla på dessa bilder och andra bilder och minnas!

aja ska stänga datorn och börja krypa ner i sängen och sova gott och drömma om min söta prins ♥! hihi
God natt allihopa och sov sött! ^^

Fortsättningen följer....




Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: Den kommer från H&M ;) Ingen fara! Kan hålla med om att den är riktigt snygg :D

2012-01-15 @ 23:36:32
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: perjin

vi mår bra tack o na va söttt

2012-01-16 @ 16:55:42
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0