31 december 2010 med min Hossam!

Precis för ett år sedan den 31 december 2010 åkte jag helt själv i ett flyg från Umeå och landade i Hurgada kl. 23:00 och jag minns att min Habibi stod där i flygplatsen och väntade på mig.. Ohhhh vilken syn! Hans stora leende sken så starkt att jag kunde hitta honom direkt trots att det var mycket folk på platsen! Ohhh va glada vi var när vi möttes! Vi stod där i 10 minuter och gav varandra bamse kramar och skrattade och trodde inte våra ögon att vi är vid varandra! Ohhhh jag minns att han sa till mig att han trodde att han drömde! :D Och det trodde jag med! ^^ såååååå söt! ♥
23:30 satt vi i en cafeteria och väntade på en buss som skulle åka till Alexandria... Jag minns att jag kollade på klockan och såg att snart skulle det slår 12 och då blir det 2011!! Så vi satt där och firade nyår tillsammans medans vår buss skulle starta hihiihiihiih såå gulligt och inshalllah snart kommer vi att bli tillsammans forever!! ♥ Ohh vad jag längtar till sommaren! :D ♥ Jag tor inte mina öron att det är snart!! :D

Kommentarer
Postat av: Yassi

nää vad sööööööööööööt.. <3

2012-01-03 @ 21:50:11
Postat av: Svar till Yassi

hihihihi ^^ <3333

2012-01-04 @ 00:34:09
URL: http://sososmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0