Svar på frågor! :D

Fick några fråger som jag gärna kunde besvara på! :D



SVAR: Tack så hemskt mycket habibty! ^^ Lutshi är min 4-åriga lillebror! Han heter egentligen Mohammed fast jag kallar honom ibland Lutshi som jag kom på (roligt att uttala det)! hihihi
Inshallah ska jag skriva ett inlägg om hur jag och min färstman träffades! ♥ ^^ så håll utkik! ;)



SVAR: Jag bor i Umeå! ;) Så här är det: nu när jag och Hossam är förlovade försöker jag åka till Egypten så ofta jag kan :D men innan dess åkte jag och min familj inte dit så ofta... Man kan säga att det är mera nu förtiden! Tänkte åka i julas men det blev inte av på grund av kaoset där o.s.v :(
Jag ska inshallah skriva ett inlägg om hur jag och Hossam träffades o.s.v! ;) hihi ♥
Jag fyller snart 18 och han är 25 år så det är väl 8 år mellan oss! :D Men somsagt det är inte åldern som räknas ;) Awwiee tack habibtyy och det är vi oxå! hihi ♥

Kommentarer
Postat av: diffrentsyn

SAJDAAAA! logga in på skype mååsste berätta 3ib saken. hahaha. och duuuuu haha hmeida är också 25 och det är 8 år mellan oss med. yes, varje dag dyker det upp något likadant med oss! haha lääääskigt.

iaf. skynda dig på skype bara.

2012-02-05 @ 22:56:41
URL: http://diffrentsyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0