Igår på Hemspråket

Igår på hemspråket som var sista lektionen (16:00-17:10) så har vår galna hemspråklärare hämtat fika för oss för första gången! Applåder!!! NOT!!! alla andra hemspråklärare (med andra språk) hämtar fika till sina elever men han gör aldrig det! Vilken snåljåp!
Han bjöd på saft och min favorit kaka Drömmar! Förts tog jag en som alla andra sen tänkte jag NEJ jag ska ta en till! men sen tänkte jag: han hämtade aldrig förut och det här e kanske ända gången han hämtar så jag tog 2 till och gömde dom bakom min väska som bilden här nere! ahahah Sen när jag mumsade i allt så tog jag 4 till och Sara och Samya gjorde samma sak! MOahahahah där fick han :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0