Hola amigaas!

Hur e lägeet folket? :D Hoppas ni alla mår super! Själv är jag förkyld och sitter här och nyser vart enda 5:te minut! Ouuufff va jobbigt!

Ska kolla upp om det finns tips på att skippa bort den förbaskade förkylningen! Har fått nog på min förkylning trots att jag blev super förkyld imorse!! ahhahaha

Sajda demonstrerar! Sajda har fått nog!
Lyssna på den hära och tänk på istället Sajdas version  ;D

Hhhhhmmma Hhhhhhhhhmma
Hhhhhmmma Hhhhhhhhhmma
Sajda demonstrerar
Sajda har fått nog
Sajda vill ha frihet
Här i sin egen näsa!
Hhhhhmma Hhhhhhhhhmma

Hhhhhmmma Hhhhhhhhhmma


Kommentarer
Postat av: Sara Panda

Säg inte TT~TT jag som trodde du glömde låten! >_<

2012-02-13 @ 19:46:31
URL: http://kibolight.blogg.se/
Postat av: that's me :D

salaaaaaaaaaaamtek

2012-02-13 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0