Happy Valentine´s Day!

Idag stannade jag hemma från skolan. Var helt BOMB förkyld och hade värsta huvudvärken! :(

Men ganska nyss när jag snackade med Hossam i timmar så gjorde han mig till frisk! Allhamdullah! Han ger energi. Hans leende. Hans röst. Hans söta ansikte. Hans rörelse. Hans gentle. Ohhh allting av honom ger mig en kärleksfull energi! ♥

Han gav mig en vacker ros med massa gulliga detaljer och glitter. Så Gulligt! ^^ Sen så sjöng han kärlekslåtar och jag visade honom en bildvideo om oss! sååå gulligt! Han tyckte om den jätte jätte jätte 100000000 jätte mycket och att jag borde bli en redigör eller vad det nu kallas hehehe ^^

Men som sagt...Varje år, varje månad, varje dag, varje natt, varje minut, varje sekund är det valentine´s för oss hiihih ^^ ♥
Men idag är det en speciell Valentine i.a.f ;D hihihi


Kommentarer
Postat av: Yassi

Ni två e hur söötaaa som helst..!!<3

2012-02-14 @ 23:34:53
Postat av: diffrentsyn

SÅ JÄVLA GULLIGT! OMGOMGOMGOMG, asså sajda! wallah jag kommer snart få stroke eller nått. jag fick också en ros med glitter osv. och jag gjorde en video med våra bilder till honom! ASSÅ JAG DÖÖÖR SNART JAG LOVAR!!!! subhanaallah!

SKITTTTT

2012-02-15 @ 08:37:08
URL: http://diffrentsyn.blogg.se/
Postat av: perjin

grattis til ler båda //kram

2012-02-15 @ 13:00:03
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/
Postat av: mee

Salamtek ya 3assal ^_^ krya på dig lilla kyckling <3

2012-02-15 @ 20:29:23
URL: http://nittifemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0