3 english books

Var på biblan på stan idag och lånade 3 engelska böcker..var ett lååååångt tag sedan jag var där heheh...måste läsa en bok till nästa vecka som jag ska sen redovisa...vilken av de 3 verkar va en bra bok?...vilken ska jag ta och läsa?

1. I'd Tell You I Love You But Then I  ́d Have To Kill You



2. The One and Only


3. Angus Thongs and Full-frontal Snogging

ehhhehe asså jag visste inte vad rubriken betydde och handlade om och bibliotekarien rekomenderade mig den här boken..hon ba: "den här är en jätte rolig bok...jag har läst den på svenska..!!!"
hahahahha sen jag översatt nyss vad snogging betydde så ångrade jag att jag lånade boken LOL! ouuf pinsamt!

Kommentarer
Postat av: BOOM

Jag har läst den översta boken =) jätte bra!!!!!!!!!!

2012-02-10 @ 00:00:40
Postat av: YASSI

jag rekommenderar den sista boken!! LÄS DEN ;) :D ahahahah

2012-02-10 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0