Utkast: Dec. 30, 2011

Vet ni vad! :D Jag har börjat gilla arabiska låtar! elr speciellt egyptiska låtar! Hhahah Förr så var jag inte speciellt förtjust på arabiska låtar och så men nu har jag börjat gilla vissa låtar! :D När jag lyssnar på vissa kärlekslåtar så blir jag glad! Hossam brukar sjunga kärlekslåtar för mig, så när jag lyssnar på dom så tänker jag bara på min habibi när han sjunger för mig! ^^ hihiiihii

Och dessutom hittade jag en låt som blev min bästa arabiska låt! Artisten heter oxå Hossam!! hahaha såå gulligt!
Det var först när jag började kolla på Arab idol så kom den dära låten upp i bakgrunden och jag kände igen melodin och först trodde jag att det va Amr Diabs låt men det var Hossam Habibs! hahhaah Jag fastnade för den för att den e lite speciell allså melodin och det e typ lite techno i den oxåå..:D

Den heter Shoft B´einaya

Kommentarer
Postat av: perjin

neee va gullig.. jag faktis jag märkte att du började gilla arabiska låtter mycket bra det var faktis på tiden alhamdelllahh.. ni måste välja en låt till beröllopet också ohh va sött ,,,kram kram

2011-12-31 @ 01:07:19
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/
Postat av: diffrentsyn

Hej där!

Din syster skrev till mig om dig. va roligt och mashaAllah grattis till dig och hossam! jag gifter nämligen också mig i sommar. :) var kommer du ifrån? och hur träffades ni?

Ha en fin dag syster!

2012-01-30 @ 11:30:12
URL: http://diffrentsyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0