Paradisbadet!!!

Idag åkte jag och min familj till Paradisbadet! :D heheheh
Vi åkte från kl 9 på morgonen och kom dit typ halv elva och var där tills kl 18! ;) Jag skrattade och badade sönder och åkte den största rutschkanan kanske 50 gånger? hhahahaha aaaxx jag har massa blåmärken och sår i hela kroppen!! Jag märkte dom när jag skulle duscha ahhaahah jag ba Whaat?? vart kommer dom ifrån och hur och när??? Kanske hade jag föööör kul att jag inte kände smärtorna när jag fick blåmärken och några små sår?? :O hahahaha
Just nu e jag helt slut och min hals e helt konstig och död... ;)


Kommentarer
Postat av: perjin

neeee va kulllll jag vill också :)

2011-12-29 @ 13:28:57
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0