Måndag!

Idag är det måndag igen..Ohhh vad dagarna går som raketen! :D Allhamdullillaah! :D Ohh vad jag e såå glad! Snart gifter jag mig!!! Kan inte fatta att det e snart!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Snart är det JULLOOOOV!!! Yes Yes Yes!!! :D På onsdag har vi julavslutning ohh va härligt! ;)

Idag på biologin fick vi fara och köpa fika till klassen av vår biologilärare Sören! Han gav oss pengarna och jag, Perjino och Ellen drog till Ålidhemscentrum och handlade fika! Sören är världens bästa och snällaste lärare i hela världen måste jag skriva! :D Tack Sören!





Kommentarer
Postat av: perjin

hehehe super härlig dag o jag vet ekta rånare hahahah

2011-12-19 @ 16:36:48
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0