Hej och Hoj!

Allt bra med er? :P
Idag har dagen varit fullt upp typ!
Först imorse när vi hade idrott så fick vi lära oss att hur man ska göra med en person som är medvetslös. Vi fick låtsas att dockan var en människa så vi fick träna på hur man skulle göra när man hittar en medvetslös stackars människa. Sedan fick vi visa upp det för lärare en och en och för mig gick det toppen! ;D



Sedan under engelskan var det mest chill.. ;D Jag Perjino och Ellen tog några roliga bilder från Mac cam ahahah :D

Sedan på biologin fick vi kika in på våra egna celler med hjälp av microskop. Skojigt! :D hehe



Sedan for jag och Perjinoo till min lilla söta lillebrorsas dagis och samlade in några små barn och filmade dom när de dansar..för vi ska ha med dom i våra musikvideo som vi fick som uppgift på estetiskverksamhet! Kul va! :D

Ha det så bra mina blommor!
God natt! :D




Kommentarer
Postat av: perjin

hehehe :D

2011-12-16 @ 18:57:34
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/
Postat av: Sajda! :D

hiihihihi ^^

2011-12-16 @ 23:18:14
URL: http://sososmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0