Go Kväll!

Hur är läget med mina underbara små fina blommor? :D Hopppas att ni mår lika toppen som jag! ;)

Idag på morgonen åkte vi hela familjen till Coop och storhandlade! Det var inte så många folk där och det förstår man varför.. ;) Jag märkte att vissa var där för sista-minuten handla inför julen... :D
Vi hade 3 vagnar och fyllde med massa mat och dryck ahahah folk glodde på våra vagnar som om de har aldrig sett mat? ahhaha aaaxx deras blickar hahahhah
Sen när vi kom hem ordnade vi julbord! Vi gör det här bara för skoj skull och det är roligt och trevligt ;) Det e som familjens "traditionella" grej..att oxå "fira" jul med julbord ;)
Just nu ser det ut som om jag e gravid..Hhahhahaha Jag svär jag kunde inte nästan andas i flera timmar efter all lahma, gravad lax, korv, potatis, sill, polsk sallad, ägg med kaviar, sallad, kakor, nötter, chips, apelsiner och läsk jag har fått i mig på en timme!!!!  ahhahaha


Kommentarer
Postat av: perjin

hehe nee va gullig hoppas det smakade:)

2011-12-25 @ 13:14:29
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/
Postat av: mee

hahaha vi såg er !!!

2011-12-25 @ 15:40:06
URL: http://nittifemma.blogg.se/
Postat av: Sm0kieee

Waaaah haha jag ville ha en till vagn bara för mina Ostbågar! <3

2011-12-25 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0