Friterade bananer!

För en stund sedan blev jag plötsligt sugen på friterade bananer!
Så jag tog 2 bananer skärde på längden och sedan på halva och igen på halva...heheh låter lite konstigt men man kan välja om man vill fritera dom i små bitar eller stora ;)
Sedan tog jag 1 dl mjöl och blandade i 1 dl iskallt vatten och 1/2 msk bakpulver och blandade till en smet!
Sedan tog jag bananerna och doppade dom i smeten och sedan friterade dom i olja på stekpannan!
Sen kan man ta sirap över dom och det blir super gott med vaniljglass!! Hehhehe ^^ Yammiee
När jag åt dom så påmindes dom kinesiska reusturangen Eurasia som dom brukar servera som efterrätt! ^^




(bilderna är lånade från google :P )


Kommentarer
Postat av: Yassi

ohh det låter gott..!! Belev sugen plötsliigt..! Sajdmiin min du måste hämta nån gång till mig.. ;)<3

2011-12-27 @ 01:32:13
Postat av: perjin

ohh det godaste som finnsss:)

2011-12-27 @ 15:00:10
URL: http://ivebeenshot.blogg.se/
Postat av: Svar till Yassi

Hhahahah super gott! ;) Inshallah ska jag hämta till dig YASMNDMN min! hahah påminn mig bara ;)

2011-12-27 @ 17:52:19
Postat av: Yassi

<3<3 puss

2011-12-27 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0