Fredag :D

Idag bad jag fredagsbön på moskén och den här gången var det inte så trångt! Allhamdullah! :D hahah och gissa vad jag märkte idag när jag var där...På moskéens dörr står det Vasaplan Moské! 3ani den heter sååå? hahaha nice namn i.a.f ;)
Efter gick vi en runda på stan sen åkte vi och köpte grejer ;) heheh

Det va as kallt ute dåå! uhhhuuuuuuwwwww! :S

Nyss kom vi hem från en kvällspomenad och Lutshi ville följa med så vi tog med honom och hans bob och promenerade till marieberg och åkte ner för backen!! :D hahaha det va jätte länge sen jag åkte ner för backen! :D ;) eheheh ohhh tider! Men då var det inte så kallt utee..kanske för att jag tog på mig två byxor, 3 tröjer och virvade runt mitt face med min stora halsduk och min stora feta jacka? hahahhah :D
På vägen dit mötte vi Viviii! :D alltid lika gullig! hahaha trevligt trevligt! ;)

Just nu ska jag välja ut och skicka mååååånga bilder till min Hossam!!! :D <3 ^^ hehehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0