Äntligen Julloooov!

Oj va härligt med LOV!
Idag åkte jag till skolan klockan 10 och det var julsånger man skulle stå och lyssna på...
Sedan samlades våran klass i klassrummet och vår lärare Kerstin bjöd oss på julmust och pepparkakor :)
Sedan körde vi viskleken och tackade oss för dagen!
Jag gav Kerstin en stor God Jul kram..va gulligt! ;)

Jag, YaSsi, Vivi och Aya drog till stan och shoppade :p
Sedan började våra mage kurra så vi drog till Tre Kronor och åt pizza! Trevligt Trevligt! :D
Det var en kul dag och nu ska jag bara njuta och ta det lungt..men det finns ändå mycket plugg som väntar under lovet... hehehe


Kommentarer
Postat av: Yassi

ahahahahah asså fett kul vi hade på Tre kronor.. ahahahhah jag dörr, när jag tänker på det ahahhaha.. ;)

2011-12-21 @ 18:17:32
Postat av: Anonym

det ser gott ut

2011-12-21 @ 21:15:52
Postat av: mee

Uff vad gött det ser ut ! hihi =)

2011-12-22 @ 20:32:38
URL: http://nittifemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0